PNEUSERVIS
BEZKONTAKTNÍ MYTÍ
ČIŠTĚNÍ INTERIÉRŮ AUT
RUČNÍ MYTÍ S OBSLUHOU
TVRDÝ VOSK KAROSERIE
RENOVACE LAKU AUT
KLIMATIZACE
DEZINFEKCE OZONEM
SYSTÉM TPMS
KLIMATIZACE
KLIMATIZACE VE VOZIDLECH
Péče o klimatizací bývá často zanedbávaná do doby než zcela přestane fungovat. Zpravidla bývá, že když vše funguje a chladí řidič se o klimatizaci nestará. Bohužel nemusí ani poznat, že jeho klimatizace ztrácí účinnost. Chladící médium R134, náplň klimatizace bez našeho přičinění ze systému ubývá pomalu a účinnost autoklimatizace tak klesá postupně. Na nefunkčnost autoklimatizace nás upozorní až čidlo které s bezpečnostní funkcí - zastaví chod systému na základě ztráty chladiva.
Samotný úbytek chladiva R134a nemusí být známkou špatné funkčnosti chladícího okruhu. Úbytek chladiva, bez rozdílu stáří vozu, je způsoben vlastnostmi vysokotlakého systému, množstvím těsnění a také porézností dílů ze kterých se systému.
JAK POZNÁTE, ŽE JE ČAS NA ÚDRŽBU?
Po nastavení a spuštění autoklimatizace, bez rozdílu zda jde o manuální či automatický režim, na minimální teplotu, by se teplota ventilace měla pohybovat v rozmezí 3 až 9 stupňů, u starších vozidel můžou jít hodnoty za nejlepších podmínek i pod nulu. U novějších vozidel byla minimální teplota určena nad 5 stupňů, kvůli možností nachlazení, při nesprávném použití. vlhkost vzduchu by měla být optimálně kolem 60%. Tyto hodnoty se mohou lišit dle povětrnostních podmínek
Nabízíme kontrolu funkčnosti klimatizace vozidel tj. diagnostika a test autoklimatizace, připojení portů k plničce, test aktuálního tlaku a přesné měření teploty na výstupu, za 199 kč. Vyhodnotíme funkčnost a necháme na Vašem zvážení výběr námi doporučených postupů. Předpokládaná doba testu je cca 15min.
DEZINFEKCE KLIMATIZACE VOZIDEL
Po uvedení klimatizace do provozu se bez našeho přičinění na jejích součástech hlavně na výparníku tvoří vlhkost a následně v těchto místech množí nebezpečné bakterie a plísně, kterých je zpravidla až 7x více než ve venkovním prostředí. Při spuštění ventilátoru jsou tyto nebezpečné bakterie a mikroskopické plísně unášeny směrem do interiéru vozidla a následně vdechovány posádkou vozidla. Nečekejte na zápach z klimatizace a nechte klimatizaci vyčistit pravidelně jednou ročně. Pokud se u Vás již objevují potíže typu podráždění očí, pálení v krku nebo nutkání ke kašli je nejvyšší čas provést dezinfekci okruhu. Pokud se u Vás tyto reakce prozatím neobjevují, myslete i na ostatní spolucestující, obzvláště pak na malé děti. Je možné cesty čistit chemicky, nebo ozonem, při čištění doporučujeme vyměnit kabinový filtr, i na něm samozřejmě ulpívá řada bakterí a plísní.